Uppdatering

Det har varit mycket de senaste dagarna och tyvärr har bloggen fått stå i skymundan. Dock ska det bli ändring på det, jag lovar. Arbetet med examensarbetet fortskrider. Vi är sjukt nära målet nu, man kan nästa känna doften av frihet. Vi blir med väldigt stor sannorlikhet klara nu i nästa vecka.
I helgen blir det skoloffensiv med Calle - det ska betas av de sista restuppgifterna. Sen har jag drygt 3 veckor att disponera på precis ingenting!

Livet hade varit underbart om det inte hade varit för en sak. Min favoritserie har nu gått i graven. Jag såg det sista avsnittet av Scrubs nu. Hemskt. Har följt den kontinueligt sedan 2003...

Men livet går väl vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0