Sömnlös

Blää, jag är sömnlös. Det var likadant igår, kan verkligen inte somna i denna värmen. Känns som om jag kommer sluta som en våt fläck på golvet. hm.
Imorgon börjar min sista vecka som student på LTU. Det känns både skönt och samtidigt jobbigt. Dock tänker jag spara allt mitt gnäll om det till en blogg i slutet av juli då jag på riktigt packar mina saker och drar härifrån.

Jag har under de senaste dagarna funderat mycket på framtiden. Som den ser ut nu så blir det Vittsjö ett par månader. Förhoppningsvis får jag ett jobb inne i Hässleholm eller i omnejd så att jag så snabbt som möjligt kan flytta till eget. Jag har sån ångest över att behöva flytta hem igen, jag vill liksom inte snylta.

Kan Göteborg vara något att satsa på? En ny stad, nytt folk, nya fokuspunkter. Helst av allt så skulle jag vilja sticka från Sverige på obestämd tid. Avsluta mitt Facebook-konto, ta bort min bilddagbok, stänga ned min msn och bara ha kvar bloggen. Det hade varit skönt att avsluta allt detta, koppla bort skiten helt. Bloggen vill jag bara ha kvar så att jag kan delge alla med mina kloka tankar och djupa filosofiska funderingar. Haha, nä skämt å sido, men det hade verkligen varit skönt att bara kunna bli nådd via mobilen. En tankeställare kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0