Hm

Jag har insett ett och annat. Blivit klokare. Funderat. Jag har kommit fram till att jag kastat bort 2 år av mitt liv. Tiden mellan april 2007 och januari 2009 känns..meningslös. Vad fick jag ut av det? Jag förlorade en vän som stod mig nära. Dessutom brände jag mer än hälften av min studietid. En tid som jag kunde använt att hitta ett förhållande där jag kunde känna mig uppskattad för vad jag gjorde. Ibland har tanken slagit mig: Varför blev jag ens ihop med henne?

Det senaste månaderna har jag blivit baktalad och smutskastad i bland annat bloggar. Och ärligt, jag är riktigt trött. Jag ska klargöra för jag vet att det är många som känner henne som läser min blogg:
Jag var inte den enda faktorn till att det tog slut. Och det känns trist att jag framstått som ett svin som gjort värre saker än varit otrogen.

Nåväl, imorn blir det träff hos Fredrik och på lördag är det "23.05.09"

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0