Skabbigt värre

15 skabbskämt (vår humor här på redaktionen är av högst klass..) senare sitter jag nu och tuggar frenetiskt på ett tuggummi och försöker komma igång med dagens artikel. Det går trögt. Grejen med mig är att jag kan sitta ett tag och inte få ur mig ett enda ord MEN när jag väl kommit igång så rullar det på. Resultatet blir oftast riktigt bra, det är inte ens ofta som jag är i behov att att ändra meningar och fakta.

Nu har jag bara 17 (i dag borträknad) arbetsdagar kvar. Det går sjukt snabbt. Jag vill verkligen inte sluta...

Kommentarer
Postat av: blomman

äh, du lär få sommarjobb där! :)

2009-03-05 @ 00:42:21
URL: http://blomkviiist.blogg.se/
Postat av: Andreas

Jo jo. Men tanken på att behöva spendera 2 månader till i skolan ger lite ångest :o

2009-03-05 @ 07:59:29
Postat av: blomman

du tänker så! :P

2009-03-05 @ 13:12:09
URL: http://blomkviiist.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Huhu du är precis som jag där med skrivandet. Fast jag e så seg så jag väntar oftast till dagen innan med att göra saker. Sen kan jag sitta en hel dag och skriva. Iofs halva dagen går åt att sega sig för att skriva skiten. Man tittar lite på pappret, går därifrån, tittar lite till, åmar sig, cirkulerr runt och till slut skärper man sig å skriver. Oftast kommer ingenting ur en förrens efter en timme. Så då har halva dagen gått =P

2009-03-05 @ 13:25:21
Postat av: Andreas

Alexandra: De där ja! Som jag i ett nötskal :D

2009-03-05 @ 14:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0