Märklig helg

Jag hade planerat att göra nada i helgen, hade inte tänkt röra mig utanför bostadsområdets tajta ramar. På schemat stod en riktig slapp helg med endast intag av diverse onyttigheter och dega vid teven.

Det blev väl inte riktigt som jag planerat. I natt dök nämligen Anna Olsson upp - en kär gammal vän från grundskoletiden.  Vi har umgåtts, spelat tv-spel och bara berättat om vad vi gjord sen vi skiljdes åt för typ..5 år sen.
Det har varit kul att kunna ventilera allt med någon annan än (no offense) björne.

Det blir partaj med utgång ikväll och imorgon förmidddag åker hon igen. Då ska jag ta tag i vad jag planerat: nämligen absolut ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0