Söndag

Så var det söndag igen. Om drygt en timme är det dags att knyta band med John Blund och krama om kudden igen. Ska bli skönt.
Det har varit en bra helg – fylla, trevligt umgänge, djupt samtal med en kär vän samt en annan kär väns återkomst till Svearike. Det har även uppstått en del frågetecken i helgen som jag har grunnat över idag. Inget som jag kommer publicera här dock, så mycket tänker jag inte exploatera mitt liv. Den som undrar får fråga mig personligen istället, sen om jag besvarar frågan är en helt annan sak.

Jag har kommit igång med mitt skrivande igen. Jag tror det beror mycket på min nuvarande praktik på Piteå-Tidningen samt att jag kommit igång med mitt krönikeskrivande för Vittsjobjarnum. Det gäller att ha bollarna i luften så att säga.
Sen kan jag ju alltid hoppas på att det även smittar av sig på mitt påbörjade bloggskrivande. Med lite tur så kanske jag lyckas få denna blogg att leva till sommaren åtminstone.

Nu ska jag koka mig en kopp te och fortsätta läsa De värnlösa.

God natt
//A.G



Bara för att detta klippet påminner allt för mycket om mig och Björnes relation...

Kommentarer
Postat av: blomman

Har man sagt A får man säga B :P

2009-02-16 @ 16:46:13
URL: http://blomkviiist.blogg.se/
Postat av: Andreas

Haha, nejdu ;)

2009-02-16 @ 17:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0