Skidskytte och pryldrömmar

Det är skidskytte tv och på redaktionen kan man känna av spänningen i luften. Det känns dock som om Sverige inte fixar guld. Synd. Torbjörn med flera sitter inne på sportredaktionen och tittar. Ibland hör man dem skrika till. Inte i positiv benämning utan snarare: "NEJ!" och "FAN DÅ".

Sen har Figge och Jenny satt griller i skallen på mig - iPhonegriller. Jag var fast besluten om att lägga ned hela idén med att köpa en, men icke, deras tjat om den har fått mig sugen igen Hm. Man kanske skulle unna sig en när PT-lönen trillar in i mars?

Jag har ringt runt lite och beställt semlor - har totalt beställt 16 stycken i dag. Man känner sig lite som en gottegris.

//A.G




Jag borde verkligen inte. Men den är ju så fin!

Kommentarer
Postat av: blomman

Semlor som jag ska äta upp! :D

2009-02-18 @ 12:00:18
URL: http://blomkviiist.blogg.se/
Postat av: Andreas

haha ^^

Inte bara du, 3 personer till :P

2009-02-18 @ 13:30:22
Postat av: blomman

troligt ens! dom kan få dela på en :P

2009-02-18 @ 15:53:43
URL: http://blomkviiist.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det är ju världens sämsta telefon! Alla jag känner som har den säger att den e värdelös.. =P glädjedödare

2009-02-23 @ 00:24:44
Postat av: Andreas

Alexandra: Alla jag känner som har den säger att den är helt underbar ;)

2009-02-23 @ 16:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0