Pensionärer som badar

Jag sitter på redaktionen och klurar på en text. Den handlar till stor del om pensionärer som är ute på olika aktiviteter. Visst låter mitt blivande yrkesliv intressant? Ironi i all ära...

Anyway, Det blir nog att boka in möte angående C-uppsatsen till torsdag. Jag och Linda måste komma igång med den snart. Det känns som om det vore skönt att få den ur världen så fort som möjligt, så att jag kan fokusera på alla andra restuppgifter som lagt sig i högen jag fyndigt nog kallar kallar "Måste-göras-snart-men-kommer-skjutas-upp" högen.

Annars är det sjukt bra väder i dag. Varför kan det aldrig vara fint ute när jag är ledig? Hade tänkt ägna gårdagen åt fotografi men det sket sig totalt. Snö och gråmulen himmel är inte särskilt optimalt - ljussättningen blir så tråkig.

Nä, nu får jag ta och skärpa till mig lite. Har deadline om 3 ½ timme. Kommer jag hinna i tid? Kommer det bli bra?
Självklart, jag är ju så bra.

//A.G
 


Coldplays underbara "Clocks" triggar kreativt skrivande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0