Fullmatad helg

Det har varit sjukt mycket i rullning denna helgen. I fredag anordnande jag och Figge årets semmeltest. En expertpanel på fyra personer fick smaka stadens caféers semlor och ge sitt omdöme. Vem som hyllades och vem som sågades dyker upp i tisdagens PT. Efter semmeltestet hade jag och Linda J ett kort C-uppsatsmöte med Martina. Jag gillar vår idé skarpt och det ska faktiskt bli riktigt roligt (!) att skriva den.

Lördagen spenderas i umgänge med Calle. Vi fikade och såg på Mean Girls. Den var lika dålig som vanligt. Dock så envisades jag av någon anledning att se klart den...

Söndagen förflöt snabbt den med. Maria var här och hängde ett par timmar. Vi glodde på Troja och käkade gott. Eller ja, Maria åt mest gott av oss två. Jag var ovanligt passiv (hehe).
Och nu på kvällen har jag varvat ned med komedin Step Brothers. En otroligt rolig rulle av den gamla skolans humor. Rekommenderas varmt.

Nu ska jag kolla om jag har Kanal 9. Det är Oscarsgala ikväll och det vill jag helst inte missa...



En kanonrulle som ingen bör missa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0