Likt en pensionär

Jag har ont i hela kroppen. Ryggen känns sned, mina axlar är stela som plankor och nacken... den ska vi inte ens tala om. Man kan spekulera i vad fan som egentligen hände igår på Kåren. Kul var det iallafall!

I kvällens avsnitt av Robinson 2009 så åkte Erik Billing ut. Känns trist, han var en av få färgstarka personligheter i årets upplaga. Nu är det bara Jarmo och Anna kvar som jag anser som "värdiga vinnare".

I morgon är det väl tänkt att jag ska plugga. Måste skriva klart mina praktikuppgifter då jag har redovisning på onsdag...Hm..

Kommentarer
Postat av: blomman

ja, undrar vad som hände :P

2009-04-26 @ 14:04:58
URL: http://blomkviiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0